Technikalia
Aktywacja do aktywowanej wcześniej gry
Jeśli po zalogowaniu się do panelu użytkownika widnieje komunikat “Aktywuj grę”, podczas gdy gra była już wcześniej aktywowana, a ponowne wpisanie użytego wcześniej kodu nie daje rezultatu – oznacza to, że nastąpił problem po stronie zasobów serwera. Jeśli w ciągu kilku minut status się nie zmieni prosimy o kontakt na gra@bialelustro.pl.
Niepoprawne wyświetlanie
Jeśli elementy gry się nie ładują albo niepoprawnie się wyświetlają, może być to spowodowane indywidualną konfiguracją Waszej przeglądarki. W takiej sytuacji najlepiej zalogować się w trybie incognito/oknie prywatnym, w którym to nie uruchomią się żadne skrypty, wtyczki, a pamięć podręczna będzie na starcie wyczyszczona.
Gdy coś nie działa
Gra to aplikacja działająca poprzez stronę internetową. Na jej działanie może mieć wpływ prędkość internetu, prędkość urządzenia, obciążenie pamięci operacyjnej i szereg innych czynników. Czasami może być niezbędne odświeżenie strony (F5), przejście z panelu gracza do panelu użytkownika i z powrotem. Czasami pomaga użycie kombinacji ctrl+shift+r.
Dekryptor nie przyjmuje hasła
Jeśli dekryptor nie przyjmuje hasła należy zwrócić uwagę, czy dekryptor o coś pyta. Jeśli nie – jak już to zostało wspomniane w video instrukcji zamieszczonej w prologu – należy wykonać jeszcze jakiś krok, zanim wpiszecie hasło. Zachęcamy do ponownego zapoznania się z filmem “Jak grać?” umieszczonym w Prologu.
Wykorzystaliśmy wszystkie podpowiedzi, a otrzymane hasło nadal nie wchodzi..
Patrzcie punkt wyżej.
Inne
Jeśli trafiliście na inny problem polecamy ponownie zapoznać się z video instrukcją.
Jeśli to nie pomogło – napisz do nas na gra@bialelustro.pl