FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Koszyk i zamówienie
Grę można zamówić w sklepie internetowym https://bialelustro.pl/sklep-silvergames/ dodając produkt do koszyka. Przed przejściem do płatności polecamy sprawdzić nasze media społecznościowe, na których umieszczamy kody rabatowe, pozwalające zakupić grę w niższej cenie.
Metody płatności
Płatność za zamówienie należy uregulować poprzez bramkę płatniczą PayU. Można wybrać jedną z nastepujących metod płatności:
- Blik
- Google Pay lub Apple Pay
- Szybki przelew z Twojego banku
- Karta płatnicza
- Pobranie (u kuriera InPost)
Płatności online imoje
Powyższe płatności online obsługiwane są przez “imoje” – system płatności online dla sklepów internetowych dostarczane przez ING Bank Śląski. Bezpieczeństwo potwierdza certyfikat PCI DSS.
Dodatkowo, dzięki metodzie “imoje płacę później” kupujący może dokonać zapłaty do 30 dni – bez rejestracji i podpisywania dokumentów.
Rachunek, paragon, faktura
Za swoje zamówienie otrzymasz paragon lub fakturę imienną w formie PDF na podany podczas składania zamówienia adres e-mail. Formularz zamówienia umożliwia dodanie NIPu oraz danych firmy, aby otrzymać fakturę dla przedsiębiorstwa.
Czas, metody i cennik wysyłki
Zamówienie staramy się wysłać niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 48h od otrzymania płatności. Zazwyczaj jest to ten sam lub następny dzień. Zamówienie możemy wysłać na adres inny niż adres rozliczeniowy. Wybierz odpowiednie pole podczas składania zamówienia. Cennik:
- Paczkomat InPost: 16,00 zł
- Paczkomat InPost – Paczka w Weekend*: 20,00 zł
- Orlen Paczka: 14,00 zł
- Kurier InPost: 20,00 zł
- Kurier InPost Pobranie: 25,00 zł
*Paczka w Weekend – dotyczy zamówień składanych w środy i czwartki, wysyłanych w czwartki na koniec dnia. W przypadku zamówień składanych w piątek prosimy o kontakt pod numerem 12 444 7003 – sprawdzimy na poczekaniu, czy paczka będzie miała szansę dotrzeć jeszcze w tym samym tygodniu.
Uszkodzona paczka
Jeżeli zauważysz, że otrzymane lub odebrane opakowanie jest zgniecione lub podarte, niezwłocznie nam to zgłoś. Wykonaj również dokumentację fotograficzną. Jeśli paczkę dostarczał kurier, skontaktuj się z nim celem spisania protokołu szkody. Zachowaj opakowanie, inaczej przewoźnik odrzuci roszczenie.
Sprzedaż i wysyłka do Wielkiej Brytanii
Gra jest już dostępna w Wielkiej Brytanii (UK). Wysyłka realizowana jest z lokalnego magazynu w Londynie, co powoduje, że przesyłkę można mieć w ciągu 2-3 dni od zakupu zamiast 7-10 dni, gdyby paczka jechała z Polski (pod warunkiem, że nie utknęła by w kontroli celnej).
Przesyłki dostarcza Royal Mail, a paczki nadawane są metodą Special Delivery. Cena za paczkę wynosi 99zł i zawiera nie tylko opłatę za pakowanie i dostawę, ale również za obsługę sprzedaży w UK przez lokalny magazyn.
Uwaga: jeśli podczas składania zamówienia nie wyświetla Ci się “Royal Mail” to nic nie szkodzi. Wybierz dowolną metodę i kliknij “Kupuję”. Strona się przeładuje pod warunkiem, że masz wpisany brytyjski adres dostawy.
Sprzedaż i wysyłka do innego kraju poza Polską
Możemy wysłać grę za granicę, jednakże takie zamówienie będziemy wyceniać indywidualnie. Przed złożeniem takiego zamówienia napisz do nas na sklep@silvergames.pl.
Reklamacje i zwroty
Masz prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Więcej informacji o zwrotach znajduje się w Regulaminie na stronie https://bialelustro.pl/regulamin/ w sekcji Regulamin,na stronie 10. Wszelkie reklamacje najlepiej składać drogą mailową, na adres sklep@silvergames.pl.
Niekompletna zawartość pudełka
Jeżeli z jakiegoś powodu Twoje zamówienie jest niekompletne lub wystąpił inny problem z jego zawartością, niezwłocznie do nas napisz na adres sklep@silvergames.pl. Odpowiadamy dość szybko, postaramy się jak najszybciej rozwiązać problem.
Dodatkowe informacje
W pozostałych sprawach po prostu napisz do nas na adres sklep@silvergames.pl lub skorzystaj z formularza kontaktowego na stronie https://bialelustro.pl/kontakt/.